Kamu váltó kerül a Kia új villanyautóiba
A dél-koreai gyártó új elektromos modelljeiben akár kényünk-kedvünk szerint váltogathatunk.
A dél-koreai gyártó új elektromos modelljeiben akár kényünk-kedvünk szerint váltogathatunk.
A Kia úgy gondolta, hogy az eddigi 585 lóerő esetleg kevés lehet az EV6 csúcsmodelljében.
A megújult Kia EV6 az eddiginél nagyobb akkumulátorral veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A 770 Nm nyomatékú Ioniq 5 N alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A TIME magazin idén is összeállította azt a 200-as listát, amely 2023 innovatív találmányait sorolja fel. A közlekedés kategóriájában is sok újdonságot találni, ezeket mutatjuk most meg.
Ez messze nem egy unalmas szürke Kia, hanem egy olyan izgalmas EV6 GT, mely még a komolyabb Porsche Taycanoknak is feladja a leckét. Meghajtottuk a drift üzemmóddal is kényeztető új elektromos családi autót.